حرفه‌ای‌ترین سایت‌ساز فارسی

همین الآن ثبت سفارش خود را آغاز کنید

محتوای سایت شما با وب‌نبات

وب‌نبات فقط برای سفارش طراحی سایت نیست. شما می‌توانید محتوای سایت و صفحات مجازی‌تان را به ما سفارش دهید تا متناسب با کسب و کارتان، بهترین مقالات و محتواها را دریافت کنید. البته این به این شرط است که بخواهید در کنار سایت زیبا و کاربرپسند خود، محتوای شایسته هم داشته باشید.

چگونه می‌توانیم یک طراحی کاربری خوب داشته باشیم

کیفیت و اصالت

ما در وب‌نبات کیفیت و اصالت محتواهای شما را تضمین می‌کنیم. اولین مقاله در وب‌نبات رایگان خواهد بود و در صورت عدم رضایت نگرانی از بابت پرداخت هزینه نخواهید داشت که البته شما خود را از همین حالا دوست ما بدانید!

مشاوره رایگان

اگر در انتخاب هر یک از سرویس‌ها احتیاج به راهنمایی بیشتر دارید، هیچ مسأله‌ای نیست. شما می‌توانید با مشاوران ما به صورت کاملاً رایگان ارتباط بر قرار کرده و در خصوص ثبت سفارش محتوای خود، با آن‌ها مشورت کنید!

پشتیبانی آنلاین

همچنین شما می‌توانید در وب‌نبات با کارشناسان و پشتیبانان ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و تمامی سؤالات خود را از ایشان بپرسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند!

شما می‌پرسید

معمولا تمامی سایت‌ها یک بخشی دارند به اسم مجلۀ آموزشی و یا وبلاگ که در آن مقالات مرتبط با کسب و کارشان را بارگذاری می‌کنند. این مقالات باید طبق اصول مخصوص به خود نوشته شوند. علاوه بر این، اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید و محصولات خود را در آن ارائه داده‌اید، باید بتوانید توضیحات خوبی برای محصول مورد نظر بنویسید، به گونه‌ای که کاربر را به مشتری تبدیل کند و اطلاعات کافی از محصول را دریافت نماید.

خیر! خدمات ما محدود به محتوانویسی برای سایت نیست. شما می‌توانید صفحات مجازی خود مانند اینستاگرام، لینکدین و غیره را هم به ما بسپارید تا محتوای متنی پست‌ها و استوری‌های‌تان را بنویسیم و فالوورهای شما را به مشتریانی وفادار تبدیل نماییم.

تفاوتی ندارد که کسب و کار شما در زمینۀ آرایشی‌بهداشتی است و یا سلامت و پزشکی. در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید و فعالیت شما تابع قوانین کشورمان است، می‌توانید محتوای سایت و سوشال مدیاتان را به نویسندگان وب‌نبات بسپارید. ما برای همۀ کسب و کارها نویسندگان باتجربه و متخصص در اختیار داریم.

بسته به موضوع، لحن، تعداد کلمات، ویراستاری و سئو هزینۀ محتوای شما متفاوت خواهد بود. شما فرم سفارش محتوا را تکمیل کنید تا به صورت آنلاین هزینه برای‌تان محاسبه گردد و همچنین می‌توانید با تهیه پنل‌های وب‌نبات مشتری دائمی ما گردید و با یک هزینۀ بسیار مناسب‌تر، محتوا نویسی، سئو، ویراستاری، تصویر مقاله و بارگذاری آن را به ما بسپارید.

یعنی ما یک مقالۀ روان و خوانا برای شما می‌نویسیم و رقبای‌تان را آنالیز خواهیم کرد، طبق موضوعی که به ما داده‌اید کلمات کلیدی را برای شما پیدا کرده و چگالی آن را در محتوا رعایت می‌کنیم. به گونه‌ای که اگر افراد آن کلمه کلیدی را جستجو کنند، سایت شما توسط گوگل در صفحه اول نمایش داده شود.

منظور از ویراستاری، آن ویرایشی است که توسط ویراستار سئوکار انجام می‌شود، برای این که مقاله را از نظر موتورهای جستجو و تجربۀ کاربران بررسی نماید و این به این معنا نیست که اگر شما گزینۀ ویراستاری را کلیک نکنید یک مقاله با پر از غلط نگارشی و ویرایشی دریافت می‌کنید. مقالات توسط ویراستار فنی کاملا چک می‌شود و خیال‌تان راحت باشد!

برای نوشتن هر مقاله سه روز زمان نیاز داریم؛ زیرا مقالات ما کاملاً یونیک بوده و تحت هیچ شرایطی کپی نخواهد بود. چنانچه شما مقاله‌ای مانند مقاله خود یافتید، به ما اطلاع می‌دهید تا مقالۀ دیگری نوشته شود و تمامی پول شما برگردانده شود.