حرفه‌ای‌ترین سایت‌ساز فارسی

درباره وب‌نبات

یک تیم جوان با انگیزه که خودش علاقه‌مند به هنر و حرفه‌اش است، تصمیم گرفت تا آنچه نیاز اصناف مختلف هست را فراهم کند. در سایر کشورها افراد دیگر بی‌نیاز نسبت به سایت هستند؛ چون تمامی آن‌ها متوجه اهمیت داشتن یک سایت فروشگاهی در دنیای امروز شده‌اند، اما در ایران به دلیل فرهنگ سنتی‌مان هنوز بسیار از کسب و کارها هستند که رویکرد گذشته را دنبال نموده و با فروشگاه اینترنتی و دنیای دیجیتال مارکتینگ هیچ آشنایی ندارند؛ ما اینجا هستیم تا شما را با این دنیای مدرن آشتی دهیم و با یک قیمت کم و امکانات زیاد باعث رشد و توسعه کسب و کار شما می‌شویم.

رضایت مشتری 83%
میزان فروش 66%
رضایت کارفرما 73%
همکاری با بهترین شرکت ها 63%
رشد کسب و کارها 58%

چرا با قاطعیت می‌گوییم بهترین هستیم

کسب و کار ما هم ماننددیگر کسب و کارهاست و قطعا تنها ما نیستیم که در این زمینه فعالیت می‌کنیم. کافیست تا سرچ کنید و سایت‌سازهای دیگر را هم بررسی نمایید و سپس خودتان به دنبال تفاوت‌ها باشید. برای جلوتر بودن از رقبا فقط باید در حرفه خود بهترین باشید و اگر مدعی هستید که فرق می‌کنید پس باید خدمات متفاوت‌تری نیز به مشتری و یا کاربر خود ارائه دهید. در ادامه دلایل برتری خود را برای شما می‌نویسیم.

سایتت سه‌سوت حاضره!

بله! با استفاده از وب‌نبات تو کمتر از 5 دقیقه می‌تونی سایت خودت رو تهیه کنی؛ فقط کافیه ثبت‌نام کنی و بعدش محتواها رو ویرایش کنی. هر موقع احساس کردی آماده‌ای، دامنه‌ت رو ثبت می‌کنی و از توسعه کسب و کارت عشق می‌کنی. کی باور می‌کنه بین 5 تا ده دقیقه یه سایت آماده باشه؟!

یک پکیج کاملیم

یه سایت چی می‌خواد از این دنیا؟ یه قالب، یه هاست و یه سیستم مدیریت محتوا دیگه! ما همۀ اینا رو برای شما فراهم می‌کنیم؛ اما با این تفاوت که لازم نیست هاستتو تمدید کنی ما برات این کارو انجام میدیم و برای هیچ چیز لازم نیست بری سراغ وبسایتای دیگه تا از اونا خرید کنی. اولین بارته داری توی سایت‌ساز ما ثبت‌نام می‌کنی؟ وقتی دامنه‌ت رو ثبت کردی تا یک سال .ir اختصاصیت رو مهمون ما هستی!

مثل آب خوردنیم

اغراق نمی‌کنیم. ما یه پنل مدیریتی برای شما ساختیم که خیلی راحت بعد از این که سایت‌تون رو از ما تهیه کردید، می‌تونید با یه کلیک روی دکمه ویرایش، همه عکس‌ها و محتواهاتون رو تغییر بدید و اون چیزی رو که خودتون دوست دارید، جایگزین کنید. اگر که طراحی سایت رو بلدید که دیگه هیچ بحثی نیست و کلا توی یک ساعت می‌تونید جمع‌ش کنید. 

آموزش هم میدیم

نگران نباشید؛ ما هم در قالب ویدئو و هم در قالب مقاله همه آموزش‌هایی رو که شما نیاز دارید، فراهم می‌کنیم و مثل یک دوست صمیمی فقط قصد داریم موفق بشید چون این دوطرفه هست. شما موفق بشید، یعنی ما موفق شدیم و شما پولدار بشید یعنی ما هم پولدار شدیم. پس سعی می‌کنیم آموزش‌ها لازم تو زمینه دیجیتال مارکتینگ رو به صورت رایگان در اختیار شما قرار بدیم

حواس‌مون به شما هست

هر کجا احساس کردید نیاز به توضیح بیشتر و یا راهنمایی دارید، پشتیبانان وب‌نبات آماده پاسخگویی به شما هستن؛ پس معطل نکنید و با ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن مسأله خودتون رو برطرف کنید. البته به جز تماس می‌تونید برای ما تیکت هم ارسال کنید؛ چون به هر حال بعضیا مثل من ممکنه حرف زدن براشون سخت باشه.

تو هر موبایلی سایتو ببین

بهش می‌گن ریسپانسیو؛ یعنی سایتی که توی گوشی موبایل هم به زیبایی نمایش داده میشه. وب‌نبات این کار رو هم برای شما انجام داده؛ یعنی وبسایت‌تون هم توی گوشی و هم توی تبلت قابل دیدن هست و بهتره بدونید با توجه به اینکه بیشتر افراد امروزه از موبایل‌شون استفاده می‌کنند این موضوع هم توی سئوی شما رتبه بهتری داره و هم فروش‌تون رو به صورت چشمگیری افزایش میده!

صفحه جدیدت هم با ما

با وجود اینکه ما توی قالب‌های خودمون سعی کردیم تمامی صفحات مورد نیاز یک سایت رو بسازیم؛ اما اگر شما برای فروشگاه خودتون احتیاج به یک صفحه جدید دارید، نگران نباشید، به ما پیام بدید تا ما به صورت رایگان اون صفحه رو برای شما بسازیم، فقط یه کم زمان می‌خواد که ما از همین الآن از صبوری شما پیش‌پیش سپاسگزاریم.

همه چیز تحت کنترلته

ایمنی سایت شما رو ما فراهم می‌کنیم. بهش توی زبان طراحی سایت میگن ssl و اجازه نمیدیم خدایی نکرده کسی سایت شما رو هک کنه و یا بهش حمله کنه. علاوه بر این استرس این رو نداشته باشید که اگر همه چیز بپره چی؟! ما هر 5 ساعت یکبار از سایت شما بکاپ می‌گیریم اما فراموش نکنید که خودتون هم این کار رو همیشه انجام بدین.

قالب اختصاصیتو می‌سازیم

وقتی کسب و کارت رشد پیدا کنه و بزرگ‌تر بشه شاید دیگه نیاز داشته باشی برای معرفی برند خودت یه قالب اختصاصی داشته باشی. این کار رو ما برات انجام میدم و بهترین قالب اختصاصی رو به صورت کاملا حرفه‌ای و البته تخصصی برای شما طراحی می‌کنیم. 

هوای جیب‌تون رو داریم

با توجه به اینکه همه می‌دونیم اوضاع اقتصادی کشورمون با وجود تحریم‌ها به چه صورت هست، ما سعی کردیم مناسب‌ترین قیمت‌ها رو برای امکانت‌مون در نظر بگیریم که مخاطبین ما بتونن از اون‌ها استفاده کنند. پس واقعا شما با هزینه کم، امکانات خیلی زیادی رو دریافت می‌کنید و تازه درآمدتون رو هم افزایش میدین.